» klänningar

Jag har inte använt klänningar sedan jag gick i femman, men i år har jag vart helt galen i klänningar! Jag har bara köpt två men jag har tittat hela tiden på Internet! På Nastygal så har dem jättecoola och fina klänningar men det är så risky att beställa från USA plus att det tillkommer tull ibland. Nelly har fina klänningar men där beställer jag ALDRIG med tanke på att det alltid står "modellen är 179 cm lång och bär storleken XS". Jag är 18 cm kortare, hur skulle de klänningarna sitta på mig tro? 

 
 
Två klänningar från nastygal jag skulle vela ha! båda är sommriga, stilrena men ändå tuffa! Den till höger har väldigt öppenrygg villket gör den lite mer spännande! 
 
 
Puss
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback